• 30 dagars faktura
  • Snabb leverans
  • Direkt hem till dörren
  • Säker kortbetalning
Leverans till:
Sverige Sverige (SEK)
Byt land
Visa priser: exkl. moms | inkl. moms
Meny
Frågor? Kontakta oss!
0
Din varukorg
Welcome to our passion!

Order, Betalning & Leverans

Kan jag ändra, lägga till och ta bort varor från min beställning?

Så länge du inte har fått ett leveransbesked från oss kan vi ändra i ordern. Observera att det inte alltid är möjligt att öka beloppet på ordern beroende på vilket betalsätt du har valt. Vi kan vanligtvis öka beloppet om du har valt Klarna fakturabetalning (ej direkt- eller kortbetalning) eller postförskott.

Om du lämnar meddelande via info@astrosweden.se är vi tacksamma om du även anger ditt ordernummer. Detta underlättar ärendehanteringen.

Hur lämnar jag ett meddelande i samband med att jag lägger ordern?

Du kan skriva ett meddelande när du kommer till kassan. För att komma till meddelanderutan trycker du på "Jag vill ange ett meddelande eller använda ett presentkort".

Vilka betalsätt kan jag välja?

Med undantag för vissa produktgrupper kan du välja följande betalsätt:

Vid beställning i vår webbutik:

  • Faktura 30 dagar - via Klarna
  • Konto/delbetalning - (betala i din egen takt) - via Klarna
  • Delbetalning - via Klarna
  • Kortbetalning - via Klarna eller Paypal
  • Direktbetalning - via Klarna
  • Swish betalning - via Klarna
  • Postförskott

Vid beställning direkt från oss via e-mail:

  • Förskottsbetalning till vårt Bankgiro, via Swish eller via Paypal
  • Postförskott
  • Faktura för företag
  • E-faktura för skolor och statliga myndigheter

Hur betalar jag med presentkort i webshopen?

När du kommer till kassan trycker du på "Jag vill ange ett meddelande eller använda ett presentkort". Där kan du sedan skriva in presentkortets serienummer och beloppet på presentkortet. Sedan genomför du beställningen helt som vanligt.

Efter vi har fått din beställning går vi in och ändrar den så att beloppet på presentkortet dras av.

Obs: Välj inte "Jag har en värdekod". Presentkorten är inte kopplade direkt till webshopen så det går inte att ange serienumret i den rutan.

Obs: Beroende på betalsättet dras först hela beloppet. Detta gäller kortbetalning och direktbetalning samt Paypal. I dessa fall returneras presentkortets belopp till dig efter vi har hanterat din beställning. Väljer du fakturabetalning via Klarna ändrar vi beloppet innan fakturan skapas. Väljer du postförskott justerar vi priset innan varan skickas.

Vad händer om beloppet på presentkortet är större än beloppet på beställningen?

I dessa fall får du ett nytt presentkort på mellanskillnaden ihop med varan från din order.

Varför blir jag nekad att betala med faktura/konto?

Väljer du att betala mot faktura via Klarna är det Klarna som avgör om det går att beställa mot faktura och till vilket belopp det går att beställa. Du kan bli nekad att handla mot faktura om du har betalningsanmärkningar, är under 18 år, anmält förlorade ID-handlingar eller har förmyndare. I sällsynta fall kan det också vara driftstörning hos Klarna - pröva i så fall igen efter några minuter.

Service & Reklamation

Vart hittar jag produktmanualer?

Du hittar alla våra manualer här. I många fall har vi även länkat manualerna i produktbeskrivningen.

Jag har en reklamation. Hur gör jag?

I första hand ber vi dig att skicka ett mejl till reklamation@astrosweden.se. Ange alltid vilken artikel det gäller och beskriv felet eller problemet så noggrant som möjligt. Det går bra att bifoga bilder som visar problemet.

Det går även bra att ringa till vår serviceavdelning på 070 - 307 94 96.

Telefontid: måndag-fredag klockan 13:00-16:00

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Astro Sweden behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Astro Swedens integritetspolicy.

Din varukorg(0 artiklar)

Varukorgen är tom
Totalt: 0 SEK
Till kassan
Stäng